30 oktober 2013

Filmtrailer karperfilms 2013

Er zullen de komende periode nog een paar films uit komen. Zo hebben jullie al een tijd de film van het AREA 51-project dat ik samen met Rolf in de afgelopen winter viste tegoed. Daarnaast heb ik met Wouter in de stad gevist en zal het tweede deel van Carp and the City vorm gaan krijgen en er is natuurlijk mijn grootwatervisserij. Hier alvast een voorbode van de komende filmbeelden. Stay tuned en abonneer je op mijn YouTubekanaal om niets te missen.


6 opmerkingen:

  1. Superbruut filmpje!

    Grtz, Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer fijn Boudewijn! Kan niet wachten. Heb hem meteen maar 2x gekeken ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet vissen! Heel aanstekelijk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjoerd zegt het al: heel aanstekelijk! Die runs, het muziekje, de sfeer. Ik kijk er naar uit. Mooie trailer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en ben benieuwd Boudewijn

    BeantwoordenVerwijderen