25 februari 2013

Einde snoekseizoen, dus een film

Nu ik het vissen op snoek heb afgesloten en de balans is opgemaakt, kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn. Er is een haast onbeschofte hoeveelheid vis op de kant gekomen, waaronder enkele 'krokodillen'. Het mooie van dit resultaat is dat het de uitkomst is van een goede voorbereiding en onderling vertrouwen tussen mij en enkele vismaten. Zelden heb ik effectiever kunnen vissen als in deze winter op snoek. Omdat er geregeld momenten waren die we graag nog eens terug zouden willen zien, ging uiteindelijk ook de filmcamera mee tijdens onze laatste doodaassessies. Onze actieve manier van vissen met doodaas bleek het filmen echter te bemoeilijken, maar we hebben toch wat leuke en mooie beelden kunnen maken. Zo wisten we voor de camera zelfs enkele snoekbaarzen in een polderstelsel te vangen en nog een paar mooie snoeken op de kant te krijgen. Over niet al te lange tijd zal de film te zien zijn. 
 

9 opmerkingen:

  1. Gave foto! Kom maar op met die film :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gek op zulke filmpjes,let´s see !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tik tak, tik tak, tik tak. Waar is die film dan? Ik wil 'm zien! Damn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben bezig mannen, nog even geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben erg benieuwd, maar haast je niet! Het zal alleen maar mooier worden als je er even de tijd voor neemt. Succes met de montage!

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Richard Ooms: open anders een van z'n artikelen en scroll heel hard naar boven, naar beneden en weer naar boven. Heb je ook een film :)

    BeantwoordenVerwijderen