21 maart 2011

Update MvV; the movie en nieuw visverhalenboek

Een moment van verleidng; the movie 
Ik ben de laatste dagen veel bezig met de film, en dan voornamelijk met het script en eventueel interessante locaties om te filmen: Welke plekken kunnen interessant filmmateriaal opleveren, en wanneer? Hoe ga ik alles leuk en goed in beeld brengen? Wat voor shots wil ik maken? Hoe blijf ik in deze film en met het filmen ervan het dichtst bij mezelf?
Ik heb geen deadline gesteld. Ik vind het belangrijker om goed beeldmateriaal te hebben en misschien lukt me dat niet voor de gestelde deadline.

Het gezamelijke visverhalenboek 
Het visverhalenboek dat ik met  acht anderen schrijf vordert gestaag. Ik heb mijn deel al bijna af en de gesprekken met de drukker en vormgever zijn afgerond.
De titel en deelnemende auteurs worden binnenkort vrijgegeven. Wat ik alvast over de line-up kwijt wil: goed en verrassend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten