15 maart 2014

Boustails, de weg naar het einde, conclusie

Een pauze van twee maanden. Een periode waarin ik uit allerlei hoeken meningen, adviezen en suggesties ter harte heb genomen. Duidelijk was wel dat mijn mededeling over het wel of niet voortzetten van Boustails in zijn huidige vorm iets had losgemaakt. Ik kan er lang over uitweiden, maar het gaat erom dat ik doorga, al is het iets anders dan voorheen, maar ik zal blijven schrijven, filmen en fotograferen. Daarom morgen een nieuwe blog!

6 opmerkingen:

  1. Daar ben ik blij om Boudewijn! Gelukkig blijf je behouden voor mensen die graag over beleving lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee Boudewijn niet de weg naar het einde! Maar de weg naar nog meer mooie filmpjes, foto's en visverslagen. Top dat je door gaat!

    Gr., Björn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te lezen dat jij en Rolf toch doorgaan. Morgen zeker weer lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel plezier Boudewijn en je kunt je natuurlijk altijd nog bedenken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn Boudewijn.

    Je ruime kennis en en informatie word erg gewaardeerd.
    Mensen zitten nu eenmaal vol afgunst jammer.
    Maar er zijn er genoeg die anders zijn en zullen jou dankbaar zijn.

    Prachtig zoals jij het vissen uitbeeld.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Peter en dank voor je 'hart onder de riem', waardeer ik.

      Verwijderen