27 januari 2013

Boustails ook op KWO


Afgelopen najaar ben ik door het team van Karperwereldonline benaderd met de vraag of ik voor hen wilde gaan bloggen. Omdat ik al een eigen blog heb en daar zelf bepaal hoe en wat ik doe, heb ik daar even over moeten nadenken. Een aantal gesprekken volgden en ik ben tot de conclusie gekomen dat beide blogs goed te combineren moeten zijn. Mijn KWO-blogs zullen minder frequent zijn en soms worden gecombineerd met mijn blogs op Boustails. Indien er een blog op KWO verschijnt, zal ik ook hier daarvan melding maken.
Mijn blogs op KWO zijn hier te volgen.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Boudewijn,
    Zijn het op KWO dezelfde dan blogs als je hier plaatst?

    Grtz,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeffrey,

      Het kan zijn dat ik een blog op zowel KWO als hier plaats, maar ik verwacht dat op KWO een ander blog komt te staan.

      Verwijderen
  2. Leuk dat je weer begint!

    Gr. Roderick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom back Bo.

    Ik hoop wel dat je nog tijd over hou om te vissen, maar dat gaat wel lukken denk ik :)

    Succes met je blog op KWO.

    Groet, Bjorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thnx! Dat is wel de bedoeling Bjorn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vette aanwinst voor KWO !!!
    Succes Boudewijn ik zie ze wel verschijnen !!!

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke blog op KWO Boudewijn! Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    Groeten,

    Sjoerd

    BeantwoordenVerwijderen