15 juli 2010

GoPro Hero Actioncam

Omdat ik de kijker van mijn video's zoveel mogelijk wil betrekken bij wat ik aan de waterkant beleef, ben ik op zoek gegaan naar een geschikte actioncam. Hij moest natuurlijk stevig zijn, legio bevestigingsmogelijkheden hebben, waterdicht zijn (echt waterdicht en niet spatwaterdicht), als het kan op SD-kaartjes opnemen, ook audio opnemen en geen godsvermogen kosten. Na wat wikken en wegen ben ik uitgekomen op de GoPro HD Hero.

Dit cameraatje kan filmen in 1080p, accuduur is 2,5 uur per accu, werkt met SD-kaartjes, is volgens de specificaties waterdicht tot 60 meter diepte, heeft vele bevestigingsmogelijkheden, kan foto's maken, zou redelijk goed beeld moeten kunnen produceren bij slechte lichtomstandigheden en weegt maar 167 gram.

Check voor onderwaterbeelden mijn YouTubekanaal

Update:
Mijn bevindingen na het cameraatje een jaar gebruikt te hebben en de accessoires die ik heb aangeschaft om mijn visserij te filmen kijk dan hier.

1 opmerking:

  1. Ook ik word dankzij jou rivieuw eigenaar van een Gopro hero 2
    Super !!!

    mvg Sander Kunst

    BeantwoordenVerwijderen